2019. október 20., vasárnap

Sabrina: Hol az én fiúm

A basszust különösen a 125 Hz-es basszushangokat kiemelve a mediaplayerben egészen extra lesz.

Kitöröltem korábbról mert úgygondoltam nemszabad gyerekek fiatalok elé kitenni ezt a nőt de rájöttem nagyonis tudja hol a határ.1-2 olyan dolog kíséri ami ártalmas,pl bz.ánsok előtti fellépések SamFox-al stb..

Ennek a számnak a gyári videoklippjét a zenével együtt világraszóló produktumnak tartom.
Vannak olyan tartalmak amiket sehol máshol nem látok csak ebben a klippben.
Tele van utalásokkal egy olyan történetre jelentésre amit én is felismertem régen de senkinél nem látom ábrázolva.Majd minden bevillanó képkocka erre utal.És ez a lényegek lényege.

(De ilyen ötletes apróságok is mint öregember lépked fel a lépcsőn és elejti az összes labdát amit a kezében visz ez talán a talapzat nélküli teljes szellemi széthullás szimbóluma a végén azoknak akik nem fordultak az Isten felé)

A zenét meg nem tudom abbhagyni...kész.Minden nap hallgatom netezés közben.Teljesen az én hangszerelésem.Sabrina karaktere meg metrikusan a talpától az álláig tökéletes.Vad olasz temperamentumos csaj,de klippben is látszik mennyire tiszta gyermeki lelkes csajszi volt,talán HKÉ-t is megélt de a klipp /zene készítő biztosan.

Korábban írtam hogy vélhetően a többi zenéjében is tudatosan kifigurázza hergeli a telhetetlen agresszív vaddisznóvá torzult hőskanmajmokat,pl csorog a nyáluk az egyik bevillanó vaddisznós szökőkút snittnél.