2019. szeptember 8., vasárnap

Egérinvázió

Anyám esténként szellőztetett,hát mostmár nem kellene.
7 db egeret fogtam meg "Patikusz-kusz Pati-mekk Pandapati" szupermacskával.
Az 5-ik előtt a csendes füleléskor arra lettem figyelmes hogy a macska horkolt a hűtő mögött ennyire unta már.

Mit csinál az a városi ember akinek nincs macskája hogy fogta volna meg a házba bejutott komplett egércsaládot?

Patit csak célra kell irányítani onnantól mint az aktív önirányítású rakéta befogja a célt és nem téveszti el.

Az egér egy iszonyatosan rafinált portéka,a mosogató alatti ajtós részt kitárva lehajolva lestem bele a szekrénybe miközben az egér 1m-re a földtől a mosogató hátulján oldalt felmászott és csak a fejét dugta ki oldalt és figyelte ahogy én a benti részbe bámulok.

Az egyik központjuk egy nem használt  Energomat mosógépben volt,az alján van egy nyílás ott mentek bele.

Az egyik kisegér a radiátor és a fal között volt,Patikusz a radiátor "harmónika" szelvény két oldalán egyszerre átnyúlt mindkét kezével és a kiengedett karmaival cafatokra tépte az egeret.

Én az ajtóban ülök szellőztetéskor nincs is nálam egér.