2019. augusztus 19., hétfő

2 Texas-i magyarországról

Ebben a videóban 2 Texas-i fiatal arról mesél hogy a legelső benyomásuk magyarországról hogy itt mindenki fitt és normál testalkatú mert Texas-ban mindenki kövér el sem hinnénk hogy szinte mindenki.

(közben azon gondolkodtam honnan olyan ismerős az a lány arc,lehet linkeltem láttam én korábban ezt?)

Szerintem ennek az oka nem a táplálkozásban és a jólétben rejlik hanem a stresszben.
Úgytudom a nők öngyilkossági mutatói is nagyon megugrottak ezt még Lovas István azóta nagyonhamar megszüntetett blogján olvastam,és hogy összefüggésbe hozható az usa belső konzervatívabb régióiba is elérkezett multikultúrával.

Személyes tapasztalat hogy a sokat gondolkodó ember nem hízik el mert az agy működése rengeteg energiát fogyaszt.A magyar lelki képesség hasonló pl a némethez és keveredés is van ehez hozzájön hogy a magyar nyelv nagyon részletesen árnyalatosan képzi le a valóságot tehát jobban értjük a világ folyamatait többet gondolkodunk rajtuk,a valóságot minnél teljesebben részletesebben megértő észjárással van összefüggésben ez öngyilkosságok magas száma ez szintén kapcsolható ahoz hogy nem vagyunk elhízva.