2019. július 21., vasárnap

Felkeltettek vagy magamat én pontban 3:00-kor

Nagyon ritkán maradok fent 3-ig,volt olyan knight rider amit félkómában ugyan de végignéztem,tehát a szervezetemnek semmiféle viszonyítási pontja nem lehet.

Ámde,beállítottam ősnokiámat 3:00 ébresztésre.
Felébredtem ébresztés nélkül,odanyúltam a telefonért és abban a pillanatban megszólalt az ébresztés.

Tehát élőben láttam 10 perce ahogyan meglepi saját magát Hosszú Katinka egy 2:07-es idővel.
Sajnos visszatekerni nem lehet az m4 honlapján lévő élő videót ott látszódna a lepődés.
Ennek a RON-nak a képen mekkora karja van meg válla...? :)



Kiváncsi leszek Szilágyi-ra az is egy nagyon szipmpi holtlaza olaszos figura.És volt már Hosszúverő kedvében egyszer.

Meg a Késely Ajnára is,a world champions úszóversenynek álcázott rockkoncerten beleégett az agyamba a neve ,feje.

Nomeg a Sjöjström Istennőnek is szurkolok,ja hogy Szilágyi vs Sjöström akkor Szilágyi.