2019. április 28., vasárnap

Chico


Tegnap kerestem rá Sabrina egyéb zenéire,picit ártalmasnak tartom a szabados példamutatást de nem vészes,viszont ebben észrevettem egy fontos elemet a gondolkodásában.
Lehet hogy ez a nő tudatosan pontosan tudta és dacból csinálta ezeket a nem hétköznapi nőiességét ábrázoló zenéket ,a sok nyálcsorgató KANDISZNÓ hagy csorgassa a nyálát.Vélhetőleg a "Boys" sikere kapcsán ravasz kanmajmok pl politikus vagy egyéb közszereplő kandisznók környékezték meg mert az egyik jelenetben egy vaddisznó szobornak csorog a "nyála".(víz,szökőkút lehet)
Az első közszereplő nő aki a nevén nevezi ezeket a disznókat.
Ső továbbmegyek Sabrina is a készítők között van,állandóan nagy kereszt van a nyakában mindenhol,a csóró kerékpáros srácért való rajongás is szimbólum

BÚJTATOTT ÜZENET VAN EBBEN A KÖZÖNSÉGES TESTISÉGRŐL SZÓLÓ KLIPPBEN

EGY SZEGÉNY ÁRVA HÁNYATOTTSORSÚ VAGY UTCAGYEREKEKET NEVELŐ PAPNAK AZ EMLÉKTÁBLÁJA VILLAN FEL.

+GALAMB A MEGFELELŐ ALLITERÁCIÓBAN    (hú miket tudok...)

HOPPÁ MEKKORÁT NŐTT A SZEMEMBEN A SABRINA!

LEHET Ő IS ÁRVAGYEREK VAGY SZEGÉNY SORSÚ VOLT?

VAGY VOLT VALAKI A KÉSZÍTŐK KÖZÖTT AKI KIHASZNÁLTA A KLIPP LEHETŐSÉGEIT,TELE VAN BEVILLANÓ UTALÁSOKKAL

AZTÁN ITT VAN EZ A KONCERTVIDEO

A NÁCI KARLENDÍTÉS SZERINTEM VALAMI MÁST JELENT A RÉGI VIDEÓKLIPPEKBEN IS HASZNÁLJA

KÁR HOGY NEM ÉRTEK FRANCIÁUL.
















Nem ismerem a számait csak most kerestem rá mik vannak még "boys"-on túl.
De erre is emlékeztem,automatikusan ismétli az ember annyira hallgatható.
Elképesztően szép ez a nő.
Tényleg nemtudom eldönteni tetszhet e,mert alaphelyzetben a szem a szemhez arc az archoz homloklebeny a homloklebenyhez ,kor a korhoz,HKÉ a HKÉ-hez elvben hiszek és ehez tartottam volna magam ha kerestem volna valaha is társat(lett volna időm),ha egy is nem teljesül ezen követelmények közül akkor én vagyok a nagyobb tudású és erre folyton gondolnék tehát értelmi inkompabilitás állna fent.Mint ahogy a ravasz hőskanok korban kevesebb lányokat környékeznek meg sőt ez az aljas tendencia ábrázolva van útban az elfogadása felé.....
De mostanában fogalmazódott meg a gondolat hogy baromi unalmas volna belőlem mégegy tehát ha 2 elem a kor és a HKÉ megvan aminek esélye 1 milliárdból 1 ember akkor igenis izgalmasak a barna szemek és a barnás bőr pl az ilyen olaszos fejszerkeztű nők is hiszen a HKÉ maximalizálja az öntudatot és az értelmet amennyire a lehetőségek engedik talán...?De azért ezt még át kell gondoljam hiszen én nem vagyok unalmas. :)