2019. február 16., szombat

kutyi agyi teszt

Az ismeretlenből jött benfentes 2018 nyarán megvette majd ősztől körbezárta a falu mögötti földeket ahol tavasztól őszig vadászok lovasok bicajosok motorosok traktorosok kirándulók jönnek mennek.

Vagy abból a megfontolásból hogy az esetlegesen erre haladó m100-as ezen(egyébként elhibázott) nyomvonalát meggátolja(bárcsak...)vagy azért hogy jó pénzért adja el az államnak.

A kerítésnek csak egy része van meg még gyalog ki lehet kerülni,de vadászok már gutaütést kapnak majd.

Lényeg hogy kihaszálva kutyi nagyothallását és folyton lemaradását előrementem és a durván "S" vonalvezetésű kerítés végén megkerültem azt majd visszatértem az út nyomvonalára amit már elzár.

Vártam hogy kutyi az úton szöszmötölve szembetalálkozzon a dróttal kiváncsi voltam megoldja e a problémát megtalálja e a mellette való kikerülés lehetőségét.

Hát nem oldotta meg,amikor már majdnem elért a drótmentes részhez visszafordult.
A végén megmutattam neki.

Rá pár napra megismétlődött a helyzet,kutyi elmerült a szagok kavalkádjába és lemaradt én meg előre siettem és kikerültem a kerítést ugyanúgy mint múltkor.

Vártam emlékezni fog e,és hát kellett neki 3 perc mire beugrott merre kell kerülni.
De már mutogattam is neki erőteljesen.

Tehát a kutyák memóriában lassúak,értik a hirtelen helyzeteket jól reagálnak,okosak de emlékezni nagyon lassúak feledékenyek.