2018. október 24., szerda

Nem hétköznapi Simson hirdetés :) :)


Simson S51B Ócska,szar !
140 000 Ft
Érd
Eladó a simson S51 , én hülye gondoltam milyen jó lenne nekem egy szép gyári állapotú Simson mivel az értéke úgyis csak növekszik , ja...... Külsőleg gyönyörű gyári jellegű állapotban van de ez ne tévesszen meg senkit a működése ugyanolyan megbízhatatlan mint az mint az összes többinek...hol indul hol nem hol megy hol nem, egy nagy anomália az egész , ahány simsonom volt eddig mind egy szar volt , eddig próbáltam győzködni magam hogy ez majd sokkal jobb lesz mint az eddigiek de NEM a szomorú valóság az hogy ez sem lesz jó soha,cserélgethetem a kondit és megszakítókat tizesével Ha keresztre feszülök akkor sem lesz jó , Én a veteránozás ezen részéből köszönöm többet nem kérek,bőven elég volt , Ha leveszed ezt a fasza megszakítós gyújtást eldobod jóóóó messzire akkor szerintem lesz használható motorod , de közel sem biztos , eljösz megnézed ha szerencséd van akkor be fog indulni ha gyorsan ráugrassz akkor még menni is tudsz vele mert ha a munkaütemek le tudnak zajlani egymás után akkor működik a váltója 1-4ig szépen vált kuplungja is jó , csak a beindulás és az alapjáraton való pötyögés az achilles sarka ennek a gyöngyszemnek , Egyébként egy valag pénzt ráköltöttem blokkja teljesen fel van újítva tankszett-sárvédők fényezve gumik jók akksi van benne indexek működnek komplett zsír új kipufogó stb de nem is sorolom tovább mert csak felidegesítem magamat Ha érdekel felhivsz telefonon elmondok minden részletet Az ára magas engedni nem is nagyon szeretnék maxmimum minimálisat de pofátlan összegért nem eladó akkor inkább felgyújtom és levideózom emléknek tök jó és legalább egy ilyen szarral kevesebb van a földön ! 06-30-645-8739