2017. augusztus 3., csütörtök

A MÁV vezetősége alkalmatlan

-A kocsik tele vannak firkálva és nem mutatnak tiszta hatást,pedig ha minden kocsit nap végén kitakarítanának akkor nem lenne ez a helyzet,tehát vélhetőleg nem takarítják minden nap a szerelvényeket.
-Kérdésem nincs pénz az Esztergom BP vonalon járó pár db vonathoz pár darab takarítóné felvételére?
-Második kérdésem hogy amikor megpályáztatták a vásárolni kívánt voatokat miért nem gondoltak arra hogy festetlen roszdamentes vagy műanyag lemezből készüljön a belső burkolat amiről a festés megsértése nélkül lehetne lemosni azonnal a firkálásokat.
-Harmadik kérdésem hogy hamár ilyen bénán vsároltak akkor miért nem adnak a takarítók kezébe olyan vegyszert ami oldja a falfirkákat de a festést nem.
-Negyedik kérdésem hogy több éven át volt hallható picit összefolyva ugyan de vagy 4 nyelven a következő állomás neve és figyelmeztetés leszállásra,ám a VB előtt fél ével már eltüntették,MI VOLT EBEN A RÁCIÓ HOGY AKKOR AMIKOR SZÜKSÉG LETT VOLNA VÉGRE A 4 NYELVŰ BEMONDÁSRA AKKOR LEVETTÉK DE ELŐTTE TÖBB ÉVIG IDEGELTE A LAKOSOKAT.
-Ötödik kérdésem hogy miért nem vezetnek be évenkénti tisztasági versenyt az állomások között komoly pénznyereménnyel,és teljesen random időpontban az év folyamán bármikor többször is mehetnének ellenőrizni felmérni zsűrizni az állomásokat tehát mindenki az év minden napján rendben tartaná az állomását és környékét maximális módon hiszen csak eképpen volna esélye megnyerni a több milliós nyereményt.


Teljesen egyértelmű hogy a MÁV vezetősége alkalmatlan.