2016. augusztus 2., kedd

Szokásos "parajelenségek"

-Kb 1 hónapja gondoltam most nem várom meg hogy anyám az ismerős szerelő embert hívja a bojlerhoz
hanem megcsinálom én,mivel egyszerűen átlátható egy szerkezet,első munkahelyemen alkatrészeivel foglalkoztam stb...csak lusta voltam eddig megmagyaréázni egy értetlennek hogy miért is nem kell emebrt hívni..és így van ez mindennel ,csak a gázhoz nem akarnák hozzányúlni(de csak lustsaságból),a többi "egyszerű mint a faék" egy józan paraszti ésszel megáldott embernek.(kevesen vannak)

Lényeg még a bojler szerelés napján vagy másnap a TV-ben elémkerült egy HAJDU nevű valamiféle tejtermék amit azelőtt sosem láttam hallottam..

Aztán éjszaka a MANLAB c műsorban a bojlerszerelés témájába fogtak bele.
A Manlab műsort 1 valamilye egyéb témájú részét egyszer láttam sok éve abszolute nem tudok és nem láttam sosem bojlerszerelős műsort a TV-ben csak aznap amikor szereltem elsőnek életemben a bojlert.


-2 hónapja megmentettem egy törött szárnyú vadgalambot,elképesztően nyugodtan türte ahogyan 1 kézzel fogtam az oldalamhoz nyomva,másik kezemben a süket kutyám pórázon.Aztán az ölemben simogattam ameddig a galambász rokon el nem vitte,aztmondja ez egy fiatal galamb aki Afrikából jön megy....
Még aznap este a TAU bácsi c sorozatban TAU bácsi egy galambal szórakozott ,valahogy kezére szállt simogatta stb....ahogyan én pár órával azelőtt a vadgalambot.Sosem láttam TV-ben galambot simogató galambal szórakozó embert,talán Assisi st Ferencet kivéve.TAU bácsit sem szoktam nézni csak akkor kezdtem el lényegében elsőnek(gyermekkorom után) de azóta már rajongója vagyok.

Volt egy harmadik extraság is de nem emlékszem.