2013. július 14., vasárnap

Corso féle idegen és Roswelli jármű

Pár tény az UFO témában Corso alezredestől:

Az idegen lények:
Ccorso saját szemével látta őket amikor Roswell mellől megállt a konvoj egy éjszakára azon a támaszponton ahol ő volt az ügyeletes tiszt aznap:

-120 cm magasak
-villanykörte formájú hatalmas koponyájuk van

-melynek alján lévő kicsiny körben található az arcuk:
/szemeik mandula formájúak és az orruk felé hajlik
/orruk akár egy csecsemőé éppen csak kidudorodik
/Álluk nincsen
/A fejük alja és az orruk között van a szájuk ami egy ráncnak tűnik
/Az egész arcuk egy síkban van annyira hatalmas a felette lévő léggömb szerű koponya.


A lezuhant Roswelli jármű:
 -Nem csészealj forma hanem szárnyas repülő forma ívelt trapéz szárnyakkal hasonló mint ami a függetlenség napja c filmben látható


 Internetes összefoglaló:
Találtam egy oldalt a neten itt összefoglalja a dolgokat és társít melléjük az azóta a közvélemény elé került hamis vagy valódi filmanyagokat.http://projectavalon.net/forum4/showthread.php?47598-New-evidence-on-The-Alien-Autopsy-film.

-Szerintem az 1947-es filmfelvevők nem hiszem el hogy ennyire gyatra minőségben túlexponáltan rögzítenek
gondolom ha a hadseregnél a sajtósnak van egy ilyen masinája azt tudja is kezelni ezért érthetetlen a felvételek minősége.Csak arra jó egy rossz minőség hogy palástolja a részleteket.Tehát feltehetően szándékosan rossz minőségű hamis.

-Az idegen boncolásakor meg a lénynek nem elég nagy a feje az arcához képest és van álla.

-A rajzokon szereplő jármű a Corso szerinti forma

-Próbáltam a neten ezeknek megfelelő rajzot vagy fényképet találni fő kritérium amit nehéz elképzelni hogy nincsen álluk,ezt kétféleképpen lehetséges vagy a száj annyira alul van hogy az alatt már nincs számottevő áll.

Vagy a nyaktől ferdén jön fel a bőr és azon található pl a száj.

De szinte nem találtam ilyen rajzot viszont röhej vagy sem de a Roswell városban a reklámfigurák hasonlóak.

És a KGB-s filmnek mondott felvételen lévő idegenek hasonlóak fejméretileg a Corso által látottakhoz.

De ez a felvétel szerintem lehet animáció.És túl sok arcvonásuk van a lényeknek.Van álluk.

Találtam egy fotót amit máshol egy oldal leleplez mint holywood-i trükkös embert.
De ameddig nem néztem utána tényleg holywood-i e az ürge addig ez a lény van a legközelebb a corso féléhez,a szája egészen a feje legalján van ami alatt szinte nincsen áll.És nem passzol rá a kicsiny körben lévő arcrész.Ennél 2x ekkora koponyát képzelek el az arc fölé.Úgy volna Corso szerinti.




A zenéje miatt belinkeltem már egyszer zseniális választás,az eleje a lépkedő idegenek ki vannak színezve,elvileg KGB-s korai 47-50-es évek rejtettkamerás felvétel,amikor ezt tavaly vagy azelőtt először láttam és olvastam a KGB-s rejtett kameráról még nem tudtam amit Corso a könyvében mond hogy a KGB totálisan be volt épülve a hidegháború alatt az USA hadi és kormányzati gépezetébe.






Holland felvételen egy a Roswellihez hasonló jármű


A Roswelli hangárban az első pillanatok,szerintem irreálisan rossz minőség,de fel lehet ismerni pár arcot egy másik ugyanlyen videóban ki is emelik őket,jólenne kimásolni és körbeadni a facebook-on hátha ráismer valaki akinek rokona ott szolgált.