2012. november 28., szerda

FBI UFO akták és Corso film

Az FBI oldalán nem 1 ufó akta van hanem rengeteg korai 47-es bejelentés a Roswell-li eset napjaiból.

Pl van egy olyan ahol egy propelleres meghajtású ufót találnak és adnak le a rendőrségre,meg olyat is amin olajtársaság felirata található vagy frissen van festve :)

Belefáradtam a fordításba,vagy vak vagyok vagy nem találtam meg a Roswell-it.

Megnéztem egy újabb UFO vadászokat:




Holnap meg ezt nézem majd meg ha jól veszem ki ez arról a könyvről szól Corso ezredesről amit megvettem.

Már meg is néztem és csak a földönkívüli technikáról szól,viszont meg lehet tudni belőle hogy az ezredes a könyv elkészülte után halt meg tehát ténylegesen az utolsó pillanatban írta le,muszáj volt elmondania,a halálos ágyán meg is esküdött rá közjegyző előtt,én minden szavát elhiszem.
A könyvben sokkal több minden van a földönkívüli fenyegetésről de csak tavasszal tervezem elolvasni a pihe puha pázsiton vagy búzában.