2024. március 24., vasárnap

SPORT1 menedék

 Felfedeztem a SPORT1 csatornát,itt még több kézilabda van mint az M4-en,tehát mégtöbb sport menedék a mocskos harsogó elkrvult önösségtől tobzódó tv csatornák között

Kézilabdáért ugyanúgy lehet rajongani mint a fociért,sokkal összetettebb taktikusabb játék mint az elsőre látszilk

Kosárlabda Detto ugyanez elképesztően izgalmas és taktikus játék.

És mivel sok nőt látni egyszerre az ember elgondolkodhat pusztán az arcukat nézve hogy miért vonzó egyik vagy másik,miért vonzó nekem vki pl akkor is ha homloklebenyben, tekintetben teljesen más,sokat gondolkodtam mert nem értettem miért baromire vonzó LELIK RÉKA vagy valamennyire LEKIC vagy némileg AHO NINA is

de persze tudom mi hiányzik még belőlük mivel pl LELIK teljesen az ellentétem homloklebenyben ennek ellenére elképesztően vonzó az értelme/arca karaktere viselkedése,és teljesen rájöttem hogyan néz ki az ideális nő arca,még nem láttam eddig olyat csak hasonlót