2024. március 14., csütörtök

KAFI AZ ÁZSIA EXPRESSZBŐL

Meg merem kockáztatni hogy szerintem a legaranyosabb legszebb néger lány akit valaha láttam,sőt majdnemhogy kijelenthetem hogy agyilag értelmileg (is) a legvonzóbb,a sok próbatétel szenvedés tapasztalás jól feltöltötte megérlelte az adottságokban értelmi kapacitásban szerencsés testet.Ahogy később az "Ázsia expresszben" menyilvánult abban sem és ebben a korábbi interjúban sem találok hibát az első mondatainál megkedveltem a vetélkedőben.Szerintem a szigorú vallásos neveltetés és a szomáliai állam óvó cenzúrája miatt nevelkedhetett ilyen okos kedves tiszta emberré.(és profin káromkodik magyarul)

Én is féltettem amikor modell-ként mutatták be az "ázsia expressz"ben,de mivel okos éber és nagyon vallásos elvileg nem tudják a rosszba vinni,tehát nem kell félteni.

De azért az nagy szégyen a magyar államra nézve hogy nem jöhet az anyja magyarországra meglátogatni a szigorú menekültügyi szabályok miatt.

Én Szjjártó helyében kinevelnék belőle egy afrikai ügyekért felelős diplomatát aki azután járhat kellhet magyar diplomáciai védettség alatt és haza is mehetne Szomáliába teljes biztonságérzettel.

A nyugati globalisták megpukkadnának a tehetetlenségtől hogy a "nááááci" magyarországnask fekete diplomatája nagykövete van.És nem is akármilyen.

Abszolute rátermett a csaj hogy politikus legyen.

Inkább mint a modell világ.

update: szörnyű hogy ez a sok ripacs filmkészítő "nyűvész" mennyire kihasználta milyen túlzóan hatásvadász csöpögős xar filmet forgattak szerencsétlennel.

Törvénybe kellene foglalni hogy 25 év alatt senkivel nem forgathatnak filmet.

Anyjának van igaza amikor féltette ettől a sok dögkeselyű "nyűvésztől"