2024. március 29., péntek

A DICSŐSÉGES SZIVÁRVÁNYOS MULTIKULTÚRÁLIS HARMÓNIÁBAN KITÖKÉLETESEDETT NYUGAT KÓRHÁZI ÁLLAPOTAI

 ILYEN MÉG MAGYARORSZÁGON SINCS,VHOGY A MAGYARUL GONDOLKODÓ ELME AZÉRT TUDJA MI FONTOS ÉS MI NEM EGY AFRIKAIUL INDIAIUL ANGOLUL GONDOLKODÓ PEDIG EZEKSZERINT NEM

CALLUM STYLES labdarúgó:

 – A semmiből jött a fájdalom?
– Igen, korábban nem volt ilyen jellegű problémám. Január huszonnegyedikén, szerdán, ebédidő körül kezdtem el érezni fájdalmat a hasamban. Az első gondolatom az volt, hogy túl gyorsan ehettem meg az ételt, ám ahogy telt-múlt az idő, fokozatosan lett egyre aggasztóbb a helyzet: kora este már kínomban forgolódtam, később pedig öklendeztem. Olyan hányingerem és fájdalmaim voltak, hogy nem voltam képes talpra állni, úgyhogy a barátnőm tárcsázta a sürgősségi osztályt, és kórházba vitt. Elviselhetetlen volt a gyötrelem, ráadásul a rendelőben rengeteget kellett várnom, mire megvizsgáltak. Másnap hajnali három óra körül CT-vizsgálatot végeztek, és kiderült, hogy a vakbelemmel van gond. Ekkor egy műanyag székben ültem, nem viccelek, mintegy tizenöt órán keresztül, a kínok kínját átélve – csak délben fektettek ágyba. Azonnali műtéti beavatkozásra volt szükségem, de csak ide-oda tologattak, egyik kórteremből a másikba. Ezt megelégelve a barátnőm elvitt egy magánkórházba, péntekre foglalt időpontot, és másnap délben már ott feküdtem, öt-hat órával később pedig megoperáltak.

– Valóságos rémálom…
– Tényleg az volt… A műtétből ébredve láttam, hogy egy nagy cső lóg ki a gyomromból, amitől teljesen összezavarodtam, kicsit meg is ijedtem. Az orvos felvilágosított, hogy nem volt egyszerű, de jól sikerült a beavatkozás. Hozzátette, szerencsés vagyok, mert ha tovább húzódik az operáció, talán nem sok időm maradt volna hátra… Őrület, hogy ez megtörtént!